Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2009 17:44 - Какво е да мислиш на глас...
Автор: didro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2605 Коментари: 8 Гласове:
0



Винаги съм се чудил какво ли е човек да мисли на глас.

И дойде момент в който си викам е аде да опитам де стига само съм се чудил. Най напред  подхода автоматично се започна като от самосебе си доста наподобявайки око да види, ръка да пипне, и нещто от там ега изникне. И се получи следното, че говоря нещо си обаче няма грам мисъл, дори бих казал никаква връзка с космоса

Видя се че така няма да прокопсам в идеята и ми хрумна че ми е необходим обект чрез който да осъществя започнатото. Това беше определено женски обект, момичето което всеки божий ден засичах на спирката точно в 8:30 сутринта. До такава степен се бяхме опознали визуално и си бяхме станали близки, че при всяка една нова среща си кимвахме за здравей, здрасти 

как си. Отговора беше разбира се несловесен, ако всичко е наред знака бива изпълняван с плавно разтваряне на очите придружено с лек наклон на главата, и много загадъчно повдигане на левия крайчец на устата. Ако пък не е наред, схемата беше ясна, няма никаква реакция. Та в едно мартенско утро реших да направя решителната стъпка, и то как:) Започнах да си човъркам мартеницата, направих се че се обождам и последва лек изцениран писък от моя страна и неочаквано, но проработи. Приближи се тя до мен и със страшно писклив глас наподобяващ пристъргване на лъжица в порцелан ми отправи вапроса - :"как си"? дотам бяха и опитите с обекта. Резултата беше налице, поне 2 пъти седмично в кошмар ме гонеше чудовище издаващо същия пронизващ звук

 И така минаваше си времето, опитах какво ли не, дори бях достигнал до фанатизъм, но все не се получаваше. Докато един ден, вече отказал се напълно, то се случи. Чудото. Пресичайки булеварда един велосипедист

профуча на милиметри от мен и със задната гума ми прегази леко пръстите на краката. Дотук добре, но чисто новите ми маратонки бяха чудовищно изцапани със смес от кал и още някаква смляна влакнеста pастителна маса.Е не издържах и започнах да обичам всвячески цялата му рода с подробности, обръщайки щателно внимание на всеки един член от родата му, дадох всичко от себе си.:)  Изведнъж обаче последва прилив на шумна радост, хората ме помислиха за тотално изкукуригал, но бях в ситуацията в която тичах гол по улицата и виках с пълно гърло ЕВРИКА! Бях постигнал целта, мисленето на глас беше вече на лице:)



Тагове:   Какво,   мисля,


Гласувай:
0



1. dorichela - Мисленето на глас понякога действа ...
01.06.2009 17:54
Мисленето на глас понякога действа отпускащо, но гледай да си сам, за да не си помислят,че са те изгубили от кораба майка :)
Поздрав и добре дошъл в блога! :)
цитирай
2. victoriavselena - добре дошъл
01.06.2009 18:10
по здравословно е да пишеш и да излееш на листа това, което искаш. След това можеш да го изгориш, скъсаш ,запазиш и т.н. Успехи
цитирай
3. анонимен - Ехеееееее,
01.06.2009 18:16
Ще ни развеселяваш ми се струва.
И не се притеснявай да мислиш на глас. Дерзай!
цитирай
4. didro - :P
01.06.2009 19:51
Благодаря за коментарите сладури :)


цитирай
5. realna - ;)
01.06.2009 21:33
Явно мисленето на глас ти е повлияло добре ... щом е така продължавай , може и аз да се посмея ,наяве незнам ,но пък сега, докато четох се посмях - благодаря за което
цитирай
6. didro - :)
01.06.2009 22:17
Това е важното и целта, благодаря и аз
цитирай
7. loran - ;;;;;;;;;;)))))))))0
02.02.2010 09:54
ooohhhhhhhhh - vijda se ot koia poroda si ........... ;;;))) SLADUR
цитирай
8. didro - :)))))
09.02.2010 02:04
:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40667
Постинги: 7
Коментари: 28
Гласове: 182
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930